Het kan altijd voorkomen dat je ontevreden bent over de behandeling of andere omstandigheden omtrent je contact met SanDo Shiatsu. Hieronder vind je de stappen die doorlopen kunnen worden om tot een oplossing te komen.

Samen in gesprek

In eerste instantie verzoek ik je om hierover contact op te nemen met mij. Dat kan schriftelijk (via de mail) of telefonisch. Uiteraard zal ik mijn uiterste best doen tot een goede afhandeling van jouw klacht te komen. Alle gegevens om met mij in contact te komen vind je hier.

Inzet klachtenfunctionaris

Is het voor jou om wat voor reden dan ook toch lastig om met mij in gesprek te gaan, dan kun je je wenden tot een klachtenfunctionaris om je van advies te voorzien en je bij te staan bij het formuleren van de klacht en de afhandeling ervan. De inzet van de klachtenfunctionaris gaat via beroepsvereniging Zhong waarbij ik ben aangesloten. Om in contact te komen met de klachtenfunctionaris van de Zhong kun je een e-mail sturen naar klachtenfunctionariszhong@gmail.com.

Koepel Alternatieve Behandelwijzen (KAB)

Hebben bovengenoemde stappen onvoldoende geleid tot een oplossing van uw klacht, dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de klachten geschilleninstantie KAB. Alle informatie hierover vind je op de website van KAB.